internetLÉKÁRNA Reklamace

Reklamace

Na veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek je poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.

Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše údaje, popis zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Dále by měl obsahovat prohlášení, že s výrobkem nebylo manipulováno jinak, než jak je uvedeno v návodu k výrobku. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo nebo e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • Doklad o nákupu zboží (případně kopie).
  • Záruční list (pokud byl vystaven).
  • Reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady.
  • Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku, nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originální obalu.

Opravené zboží bude kupujícímu zasláno (poštou nebo spediční firmou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

Podrobnější informace naleznete v Obchodních podmínkách v plném znění nebo se můžete obrátit na pracovníky našeho zákaznického centra, kteří vám budou nápomocni. Dotazy zasílejte na:

KATEGORIE