Reklamace
Na veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek je poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.
Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše údaje, popis zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Dále by měl obsahovat prohlášení, že s výrobkem nebylo manipulováno jinak, než jak je uvedeno v návodu k výrobku. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo nebo e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.
Při uplatnění reklamace je nutné doložit:
- Doklad o nákupu zboží (případně kopie).
- Záruční list (pokud byl vystaven).
- Reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady.
- Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.
Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku, nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originální obalu.
Opravené zboží bude kupujícímu zasláno (poštou nebo spediční firmou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.
Podrobnější informace naleznete v Obchodních podmínkách v plném znění nebo se můžete obrátit na pracovníky našeho zákaznického centra, kteří vám budou nápomocni. Dotazy zasílejte na:
- e-mailem: reklamace@internetlekarna.cz
- telefonicky na čísle +420 384724420 v pracovníx dny od 8:00 do 16:00